Для турагенств та туроператорів ПлатіПізніше ТМ надає спеціалізовану послугу для збільшення продажів турів: «Тур у розстрочку».
Перевага послуги «Тур у розстрочку» для туристичних компаній:
- Туристична компанія збільшує розмір "середнього чеку";
- Послуга спрямована на просування бренду туристичної компанії, а не кредитної організації;
- Туристична компанія отримує кошти одразу та не несе відповідальність за наступні виплати туристом.
Особливості та переваги послуги «Тур у розстрочку» для туристів:
- За бажанням туриста немає необхідності виходити з офісу / будинку для отримання розстрочки- «Тур у розстрочку» можна оформити онлайн (купити з розстрочкою не важче, ніж купити за власні кошти);
- Унікальність ціноутворення - ніяких щомісячних відсотків та комісій, додаткових або прихованих платежів та будь-яких страховок;
- Клієнт самостійно обирає зручну для себе форму оплати - 3, 4, 5 або 10 рівних щомісячних платежів, що необхідно сплачувати до 20 числа кожного місяця;
Схема роботи при продажу турів у розстрочку після підключення до ПлатиПізніше:
1. Заповнення анкети:
- Онлайн: через особистий кабінет туриста на сайті ПлатиПізніше або на сайті турагенства;
- Офлайн в офісі турагенства самостійно або агентом з подальшою перевіркою даних та підписанням туристом;
- Заповнена туристом/агентом на сайті анкета потрапляє у процесинговий центр послуги «Тур у розстрочку» на електронну адресу процесинг-центру.
2. Обробка анкети та формування документів
- Обробивши анкету у день отримання, процесинговий центр електронною поштою уточнює у турагента номер та дату основного договору на туристичне обслуговування з туристом та надсилає турагенту готову для підписання додаткову угоду про розстрочення платежу.
3. Підписання документів з туристом
- Турагент укладає з туристом договір (обов'язково у 3-х екземплярах), пересилає сканкопії документів електронною поштою на адресу процесинг-центру (договір на туристичне обслуговування, додаткова угода про розстрочення платежу, паспорт та ІПН туриста (усі сторінки з відмітками), та документ, що підтверджує оплату першого внеску). Раз на місяць оригінали забирає кур'єр з офісу турагента.
4. Фінансування
- після отримання сканкопій документів процесинг-центр перераховує на поточний рахунок агента залишок вартості туру з урахуванням першого внеску туриста.
5. Виплата розстрочки туристом
- Наступні платежі здійснюються туристом згідно графіку оплат надісланим йому на адресу вказану в анкеті процесинг-центром згідно обраного їм пакету розстрочки;
- Ризик неоплати туристів несе процесинг-центр, туристична компанія відповідає лише за дійсність укладеного договору з туристом та передачу документів.
Якщо у Вас виникнуть питання щодо підключення до послуги «Тур у розстрочку» – просимо звертатися за телефонами (044) 229-58-29;
(095) 728-63-74 контактна особа – Володимир Борозенець / (067) 478-15-72 контактна особа – Шамич Олександра.